Regulamin konkursów w ramach Kiermaszu Wielkanocnego 24 marca 2018 r. w Dźwirzynie
I. Organizatorzy:
Organizatorem konkursu jest Gmina Kołobrzeg.
II. Program konkursu:
24 marca 2018 r. godz. 14.00 – ostateczny termin zgłaszania prac
24 marca 2018 r. około godz. 15.00 – rozstrzygnięcie konkursu, wręczenie nagród
III. Cele konkursu:
- rozwijanie kreatywności
- kultywowanie tradycji świątecznych
- rozwijanie wyobraźni plastycznej
- rozwijanie zdolności manualnych
- inspiracja do twórczych poszukiwań nowych form plastycznych
- integracja mieszkańców
- przybliżenie tradycji związanej ze Świętami Wielkanocnymi,
- konfrontacja osiągnięć pomiędzy uczestnikami w dziedzinie sztuk plastycznych.
IV. Regulamin:
1. Impreza ma charakter konkursowy i zostanie przeprowadzona w trzech kategoriach:
I kategoria – najpiękniejsze stoisko (kategoria dla sołectw Gminy Kołobrzeg)
II kategoria – najsmaczniejszy wypiek (kategoria indywidualna dla mieszkańców Gminy Kołobrzeg)
III kategoria – najpiękniejsza palma (kategoria indywidualna dla mieszkańców Gminy Kołobrzeg)
2. Konkurs adresowany jest do mieszkańców, sołectw, oraz świetlic środowiskowych z terenu Gminy Kołobrzeg
3. Prace konkursowe należy zgłosić dnia 24 marca 2018 roku do godziny 14:00 na miejscu imprezy – (skrzyżowanie ulic Wyzwolenia i Sportowej) w Dźwirzynie/ parking ośrodka BISPOL, poprzez wypełnienie dostępnej na miejscu karty zgłoszenia lub pobranej na stronie internetowej gminy (w załącznikach na końcu informacji).
4. Każdy uczestnik może zgłosić tylko jedną pracę w każdej kategorii. Osoba zgłaszająca pracę musi być pełnoletnia.
V. Jury:
Jury na miejscu imprezy powołuje wójt Gminy Kołobrzeg.
VI. Ocena i nagrody:
1. Jury powołane przez wójta przyzna nagrody rzeczowe dla trzech pierwszych miejsc w kategoriach II, III oraz bony do wykorzystania w kategorii I.
Kategoria I – najpiękniejsze stoisko (kategoria dla sołectw Gminy Kołobrzeg)
I miejsce – 500 zł
II miejsce – 400 zł
III miejsce – 300 zł
Pozostałe sołectwa, które nie zajęły miejsca I-III otrzymają nagrodę za udział w wysokości 100 zł
Kategoria II - najsmaczniejszy wypiek i Kategoria III - najpiękniejsza palma, nagrody rzeczowe o wartości:
I miejsce – 500 zł
II miejsce – 400 zł
III miejsce – 300 zł
3. Laureaci otrzymują nagrody w dniu kiermaszu po ogłoszeniu wyników i są zobowiązani do podpisania protokołu odbioru nagród.
4. Lista laureatów konkursu zostanie zamieszczona na stronie internetowej www.gmina.kolobrzeg.pl
5. Ocena Jury jest ostateczna i niepodważalna.
VII. Kryteria oceny:
- oryginalny pomysł
- estetyka wykonania pracy
- ogólny wyraz artystyczny
- technika wykonania pracy ( materiały naturalne: słoma, drewno, suszone kwiaty, trawy, bukszpan, bazie itp. )
- zgodność pracy z założeniami konkursu
- stopień trudności
- indywidualny charakter pracy
- zawarcie elementów tradycji wielkanocnych
- smak (w kategorii II)
VIII. Sprawy organizacyjne:
1. Wszelkie kwestie nieuregulowane w regulaminie rozstrzygać będzie Jury konkursu.
2. Przystąpienie do konkursu jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
3. W przypadku pytań osobą koordynującą projekt jest:
Kierownik Referatu Promocji i Kultury
Małgorzata Chir
Tel. 94 35 30 452 wew. 12
m.chir@gmina.kolobrzeg.pl