I N F O R M A C J A D L A P R Z E D S I Ę B I O R C Ó W
Urząd Gminy Kołobrzeg informuje przedsiębiorców korzystających z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych, że do dnia 31 maja 2021 r. włącznie (poniedziałek) należy:
- wnieść drugą ratę opłaty za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.
Opłaty należy wnosić na rachunek bankowy Urzędu Gminy Kołobrzeg:
BANK PEKAO S.A w KOŁOBRZEGU:
59 1240 6960 3320 3016 1111 0000
Aktualne numery rachunków bankowych Urzędu Gminy Kołobrzeg są dostępne w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem www.bip.gmina.kolobrzeg.pl.
Dokonując płatności na rachunek Urzędu Gminy Kołobrzeg w tytule przelewu należy wpisać dane pozwalające bezbłędnie zidentyfikować przedsiębiorcę oraz punkt sprzedaży, którego opłata dotyczy np.:
JAN NOWAK NIP: 512-128-64-32
DETAL ABC GRZYBOWO
ul. Warszawska 12G
Sklep „Stokrotka” - II rata w 2021 r.
Dodatkowych informacji udzielają pracownicy referatu ds. działalności gospodarczej, handlu i usług: 94 35 30 452 wew. 18, poprzez pocztę elektroniczną e-mail: m.aptewicz@gmina.kolobrzeg.pl , m.dolegowski@gmina.kolobrzeg.pl w godzinach od 7:30 do 15:30, w dni robocze od poniedziałku do piątku.
UWAGA:
Niedotrzymanie wyżej wskazanego terminu (do dnia 31 maja 2021 r.) na uiszczenie opłaty drugiej raty w należytej wysokości, jest podstawą do stwierdzenia wygaśnięcia zezwolenia. W sytuacja spornych liczy się data wpływu środków na rachunek bankowy Urzędu Gminy.
Przedsiębiorca, który spóźni się z uiszczeniem w należytej wysokości w terminie do dnia 31 maja 2021 r. opłaty drugiej raty za korzystanie z zezwolenia, może korzystać z zezwolenia pod warunkiem wniesienia w dodatkowym 30-dniowym terminie, dodatkowej opłaty w wysokości 30% opłaty określonej w art. 11 ust. 2 albo ust. 5 ustawy z dnia 26 października 1982 r. – o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (t.j.: Dz. U. z 2019 poz. 2277 ze zm.).
Przedsiębiorca, którego zezwolenie wygasło z powodu braku terminowego wniesienia opłaty, może ubiegać się o wydanie nowego zezwolenia dopiero po upływie 6 miesięcy od dnia wydania decyzji o wygaśnięciu zezwolenia.
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 26 października 1982 r. – o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (t.j.: Dz. U. z 2019 r. poz. 2277 ze zm.): art. 11 ust. 2, ust. 5 i ust. 7, art. 18 ust. 12 pkt 5b, art. 18 ust. 12b oraz art. 18 ust. 13.