W związku z obowiązującym na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanem zagrożenia epidemicznego wynikającego z zakażeniami wirusem SARS-Cov-2 informuje się, że organizacja pracy Urzędu Gminy Kołobrzeg pozostaje w dalszym ciągu zmieniona, tzn. ograniczone zostaje przyjmowanie interesantów, a załatwianie spraw odbywa się w następujący sposób:
1) pisma w wersji papierowej można składać (wrzucać) do skrzynki znajdującej się w wejściu głównym do Urzędu Gminy Kołobrzeg przy ul. Trzebiatowskiej 48A, 78-100 Kołobrzeg w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:30 do 15:30. Należy pamiętać, aby pisma były podpisane, najlepiej w sposób czytelny imieniem
i nazwiskiem oraz zawierały adres wnioskodawcy. Dla ułatwienia kontaktu należy podać numer telefonu oraz adres poczty elektronicznej e-mail osoby składającej podanie;
2) dokumenty można składać również drogą elektroniczną np. poprzez portal ePUAP: adres skrytki urzędu to: /gminakolobrzeg/skrytka, sprawy meldunkowe, związane z dowodami osobistymi, rejestrem wyborców czy działalnością gospodarczą można załatwiać poprzez www.obywatel.gov.pl
3) przepisy dopuszczają składanie pism i podań za pomocą telefaksu. Numer telefaksu Urzędu Gminy Kołobrzeg to: (+48) 94 35 24 849. Za termin wpływu pisma uznaje się datę z tzw. prezentaty;
4) pisma można wysyłać do urzędu również w sposób tradycyjny, m.in. za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A.
- Wszystkie sprawy będące w zakresie kompetencji Urzędu Gminy Kołobrzeg załatwiane będą w pierwszej kolejności poprzez kontakt telefoniczny lub mailowy. Szczegółowe dane kontaktowe pracowników Urzędu Gminy Kołobrzeg znajdują się na stronie internetowej: http://bip.gmina.kolobrzeg.pl/index.php?id=28339
- Bezpośrednia, osobista obsługa interesantów możliwa jest po uprzednim telefonicznym lub mailowym umówieniu się z pracownikiem Urzędu Gminy Kołobrzeg.