Hotel Havet ***** w Dźwirzynie jako partner Gminy Kołobrzeg był miejscem warsztatów prowadzonych przez Polską Fundację Przedsiębiorczości, skierowanych m.in. do przedsiębiorców z terenu naszej gminy. W ich trakcie, przez blisko osiem godzin, przedsiębiorcy z branży świadczącej usługi noclegowe mogli odświeżyć swoją wiedzę. Odnośnie takich tematów jak: podstawowe zasady savoir-vivru w obsłudze klienta, specyfikacji klienta hotelowego, łagodzenia różnic kulturowych i pokoleniowych klientów. Uczestnicy mogli poszerzyć swoją wiedzę także o style myślenia i style działania według metody FRIS, uczestniczyć w praktycznych ćwiczeniach w obsłudze klienta oraz poprawić kompetencje komunikacyjne, szlifując techniki lingwistyczne. Hotelarze poznali również techniki manipulacyjne i chwyty stosowane przez klientów oraz sposoby rozwiązywania sporów z klientem czy reklamacji.
Spotkanie szkoleniowe było również doskonałą okazją do wymiany doświadczeń z innymi przedsiębiorcami oraz pobraniem nauk od obecnych na warsztatach pracowników Hotelu Havet, będących fachowcami w swojej dziedzinie. Jeden z uczestników podsumowując warsztaty podkreślił, że pomimo wieloletniego doświadczenia w branży hotelarskiej, po tych zajęciach zrozumiał, że zawsze można nauczyć się czegoś nowego, branża ta zmienia się bardzo dynamicznie, a konkurencja staje się coraz większa.
To wartościowe szkolenie prowadziła pani Elżbieta Stelmach z Centrum Szkoleniowo-Rozwojowego „Sapientia” w Szczecinie.